همـــای رحمــت

تا حبّ علی و آل او یافته ایم کام دل خویش مو به مو یافته ایم

همـــای رحمــت

تا حبّ علی و آل او یافته ایم کام دل خویش مو به مو یافته ایم

وقتی من مُردم چه خواهد شد؟

وقتی من مُردم چه خواهد شد؟

 

وقتی من مُردم هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد چون من عددی نیستم که بخواهد طوری شود.

فقط چند روزی خانواده و دوستان من ناراحت شده و پس از مدتی همه مرا از یاد خواهند برد.

من می مانم و من

تنهای تنها

در گرو اَعمال خویش

در گرو عملکرد خویش نسبت به خانواده، مردم و جامعه، نسبت به کارم، نسبت به این چند سال عمر که خدا به من ارزانی داشته و اینکه چه کرده ام و چه اندوخته ام؟

چه تفکری داشتم؟ دنباله رو چه کسانی بودم و از چه کسانی پیروی می کردم؟

چه کارهای خوب یا کارهای بدی انجام داده ام؟

چه سُنّت و روشی را در بین مردم بجا گذاشتم؟

حق چه کسانی را پایمال کردم؟

همسر و فرزندانم کمی آسیب می بینند اگر با ایشان مهربان بوده باشم؛ وگرنه خوشحال خواهند شد.

محیط کار و همکارانم نیز چنین اند. کسی را در پست سازمانی من خواهند گنجاند تا کارها را به جای من انجام دهد؛ حالا بهتر یا بدتر از من

 

پس الان که زنده ام چه کنم تا بعداً دچار ندامت و پشیمانی نشوم؟

 

الان باید قدر زندگی را بدانم

.......

.......

......

گرگ اجل یکایک از این گله می برد - این گله را نگر که چه آسوده می چرد!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد