همـــای رحمــت

تا حبّ علی و آل او یافته ایم کام دل خویش مو به مو یافته ایم

همـــای رحمــت

تا حبّ علی و آل او یافته ایم کام دل خویش مو به مو یافته ایم

با ناخنم به سنگ نوشتم : بیا , بیا


از نو شکفت نرگس چشم انتظاری ام 
گل کرد خار خار شب بی قراری ام 

تا شد هزار پاره دل از یک نگاه تو 
دیدم هزار چشم در آیینه کاری ام 

گر من به شوق دیدنت از خویش می روم 
از خویش می روم که تو با خود بیاری ام 

بود و نبود من همه از دست رفته است 
باری مگر تو دست بر آری به یاری ام 

کاری به کار غیر ندارم که عاقبت 
مرهم نهاد نام تو بر زخم کاری ام 

تا ساحل نگاه تو چون موج بی قرار 
با رود رو به سوی تو دارم که جاری ام 

با ناخنم به سنگ نوشتم : بیا , بیا 
زان پیشتر که پاک شود یادگاری ام


نظرات 3 + ارسال نظر
وهــــــــــاب جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 http://www.vahabonline.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی دارید
خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشته باشم
لینک ما
.:فروشگاه مقاله و پایان نامه :.
www.vahabonline.com
لطفا لینک خودتون رو برام ارسال فرمایید تا در وبمان قرار دهیم
منتظر حضور سبزتان هستیم
یا حق

چوپان دروغگو جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 http://neyrang.blogfa.com

عالی بود عزیز.
طبق معمول.

بخاطر مطالب زیبات،من شما رو لینک کردم.
شما هم اگه افتخار بدین، لینکم بفرمائین، خوشحالم میکنین.

علی جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 http://ali-fallah.blogsky.com

چه تنگنای سختی است!یک انسان یا باید بماند یا برود و این هر دو،اکنون برایم از معنی تهی شده است و دریغ که راه سومی هم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد