همـــای رحمــت

تا حبّ علی و آل او یافته ایم کام دل خویش مو به مو یافته ایم

همـــای رحمــت

تا حبّ علی و آل او یافته ایم کام دل خویش مو به مو یافته ایم

12 تیر1367 حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران

حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران (12 تیر 67)


 
آسمانِ آبی! دریای آبی! و تکه ابرهایی از کنار پنجره کوچک هواپیما عبور می کردند. مسافران با آسودگی، خاک وطن را ترک می نمودند و از فراز آب های نیلگون و حماسه آفرین خلیج فارس در حرکت بودند. شمارشی معکوس شروع می شود و انگشتی سیاه، دکمه شلیک موشکی را فشار می دهد. خطی از دود، دریا را به آسمان می دوزد و زمین و زمان را به هم. آتشی از کینه و سنگدلی در آسمان آبی به میان ابرهای می جهد و هوا تیره و تار می شود و دویست و نود قلب بی گناه در آتش عصیان شیطان می سوزند و خاکسترشان بر آب های آبی دریا فرو می نشیند. سالروز فاجعه دلخراش هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی به دست جنایتکار قرن آمریکای جهان خوار را به همه هم وطنان و خانواده های داغدار این فاجعه تسلیت می گوییم.
فرشتگان آسمان چشمان خود را گرفته بودند تا این صحنه جان خراش را نبینند و ناگهان نگاه معصوم زنان و کودکان بی گناه در آتش و دود پیچیده می شود و گلبرگ های نیم سوخته و پرپر شده آنها از آسمان، بر دریا می ریزد و برگ سیاه دیگری در دفتر جنایات اهریمن بزرگ ورق می خورد. روح کثیف و جنایت پیشه اهریمن، بر آبیِ دریا سیطره می اندازد و قهقه منحوسش گوش زمان را پاره می کند. همچنان مدعیان گنگ حقوق بشر در خاموشی بسر می برند. نفرین خدا بر دستان ناپاک این جنایت پیشه که خون بشریت از چنگال سیاهش می چکد. این واقعه دلخراش را به شما ملت شهادت طلب و سرافراز تسلیت می گوییم.
سیمرغی از جنس بلور بر فراز وطن در پرواز است و چشمانی دریده از کینه و انتقام، مسیر پروازش را هدف قرار می دهد بلور نگاه ها می شکند، خرد می شود و از آسمان همراه با اشک فرشتگان به دریا می ریزد. صدای شکستن بلوری ها، در گوش زمان تکرار می شود و بغض، گلویش را می فشارد. یاد و خاطره پرواز بی فرود دویست و نود مسافر بی گناه هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی بر فراز آب های همیشه آبی ایران را تسلیت می گوییم.


خاطره اوج بی فرود مسافران هواپیمای جمهوری اسلامی ایران بر فراز خلیج نیلگون فارس را گرامی می داریم.
سالیاد هدف قرار گرفتن سرنشینان بی گناه هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی توسط ناوگان متجاوز آمریکای جنایتکار را تسلیت می گوییم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
Ali Arabi دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:20 http://digitalsafa.ir

Ba Salam
Bozorgtarin Va takhassosiTarin Forooshgahe Tarhe Geraphicy Va Filehaye Laye Baz

Tiff. PSD. Jpeg . Ai . CDR & ...

www.digitalsafa.ir

Arabi
Tanx

رضا خسروی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:41 http://photo-bidari.blogfa.com/

سلام
من همه جای وبلاگت رو گشتم ولی لینک وبلاگم رو پیدا نکردم
لطفا هر وقت منو لینک کردی برام نظر بزار تا لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد