همـــای رحمــت

تا حبّ علی و آل او یافته ایم کام دل خویش مو به مو یافته ایم

همـــای رحمــت

تا حبّ علی و آل او یافته ایم کام دل خویش مو به مو یافته ایم

می روم با آتش ، بهشت را بسوزانم


عارفی را دیدند مشعلی و جام آبی در دست.

 

پرسیدند : کجا می روی؟

 

گفت : می روم با آتش ، بهشت را بسوزانم و با آب، جهنم را خاموش کنم تا مردم، خدا را فقط به خاطر عشق به او بپرستند، نه به خاطر عیاشی در بهشت و ترس از جهنم!


نظرات 4 + ارسال نظر
صادق دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:43 http://yarabe.blogfa.com/


ازکتاب های درسی چه یاد گرفتیم؟
سلام به همه کسانی که این مطلب را می خوانند.

این تیتر خبری را بخوانید:

به آتش کشیدن چند معبد بودایی در پی اهانت به قرآن در فیس‌بوک


دراین باره می خواستم مواردی را مطرح کنم ودوست دارم کسانی که موافق یا مخالف نظر بنده هستند منت گذاشته ونظرات خودرا بیان کنند.

کتاب های درسی را یادتان هست؟

داستان مالک اشتر وآن مردی که بی احترامی به ایشان کرد وبعدفهمید شخصی را که به اواهانت کرده فرمانده سپاه حضرت علی (ع) بوده را یادتان هست؟

یا داستان آن مردی که به یکی از امامان معصوم فحش وناسزا می گفت( حالا درذهنم نیست کدام امام معصوم بوده) وآن امام بزرگوار به باغ اورفتند وپیشنهاد کمک به اوکردند یادتان هست ؟

آنها چه رفتاری از خودشان نشان دادند ؟!نتیجه عملشان چه بود ؟

حالا ما مسلمانیم وپیرو امامان واین شخصیت های برجسته.

خوب وظیفه ماچیست؟

ماباید مثل بودائیان که بی احترامی به قرآن ومقدسات ماکردند با آنهابرخوردکنیم؟

یا نه با روشی مانند امامان معصوم خود آنها را ادب کنیم؟

کدام بهتر است؟

ویک سوال دیگر این که :اختلاف بین مذاهب آیا برای ماسودمند است ؟

چه کسی نفع می برد ؟ما مسلمانان یا آن بودائیان ویا ؟؟؟؟ صهیونیسم؟

به نظر من ما مسلمانان باید با توجه به رفتارهای معصومین خود دراین مواقع عمل کنیم چون که:

۱-اختلافی بین ما ومذاهب دیگرنباشد تادیگران ازاین موقعیت سوء استفاده نکنند.

۲-با رفتاری بزرگمنشانه مخالفین واهانت کنندگان را تادیب نماییم.

۳- توطئه ها را خنثی کنیم.

۴- تبلیغ دین اسلام کنیم.

۵- وموارد دیگر...

امیدوارم از نظرات خود من را آگاه کنید تا استفاده ببرم.

با تشکر

هم وطن چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 http://aflakianekhaki90.blogfa.com

سلام دوست وبلاگ نویس .
گروهیار جدید گروه دین و اندیشه هستم .
تجربه زیادی ندارم اما امیدوارم بتونم همراه خوبی براتون باشم .
خوشحال میشم شما هم نظرات تون رو مطرح کنین تا ارتباطی دو سویه داشته باشیم .
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما .

شهریاری یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:04 http://zibaeihejab-1390.blogfa.com

سلام شهریاری ام گروهیار و همراه جدیدتون در گروه نبوت امامت...

امیدوارم بتونیم در مدتی که در خدمتتون هستم ارتباط خوب و سازنده ای رو داشته باشیم و منو از راهنمایی خودتون بی نصیب نذارین.

من دوشنبه ها ساعت 10 تا 12 و عصر چهارشنبه 4:30 تا 6 مرکز هستم سوالی داشتین از نحوه ارزیابیتون در ماه و یا سوالات فنی خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم.

دوست گلم اگه مشکلی چه در زمینه محتوایی چه فنی داشتین با من در میون بذارین ان شالله که بتونم من یا دوستانم در مرکز توسعه وبلاگ نویسی کمکتون کنیم.

گروهیار دین و اندیشه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:59 http://http://aflakianekhaki90.blogfa.com/

وبلاگ نویس عزیز ، سلام .
طاعات و عبادات تان قبول درگاه حق .
با توجه به تغییر معیارهای ارزیابی فصلی وبلاگها از شما دوست عزیز
دعوت می شود جهت آگاهی بیشتر از این تغییرات به بخش " آیین نامه های "
سایت مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی (http://www.mtw-dini.ir )
مراجعه نموده و در زیر شاخه " معیارهای ارزیابی فصلی اعضا " نمونه فرم های ارزیابی را
با توضیحات لازم مشاهده نمایید .
در ضمن لازم به ذکر است که گروهیارها در این مدت ارزیابی جدیدی ویژه ماه مبارک
رمضان خواهند داشت که طبق آن، وبلاگ نویسی که در زمینه های قرآن ( متناسب با عنوان
گروه خود به عنوان مثال دین و اندیشه در قرآن ) ، کریم آل طاها ( پیرامون امام حسن (ع) )،
فرصت بندگی ( درخصوص شبهای قدر ) و شهسوار لافتی ( پیرامون حضرت علی (ع) ) تولید محتوا
نماید ، علاوه بر امتیاز معمول از 20 امتیاز ویژه، نیز برخوردار خواهد شد.
با آرزوی توفیق روز افزون برای شما .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد